Koltay András: Sajtószabadság. Egy közös európai eszme szabályozása
Budapest, ORAC, 2024, ISBN 978-963-258-639-7, 360 oldal
DOI:
https://doi.org/10.59851/imr.14.1.13Hivatkozások
José MARTÍNEZ – Juan-Miguel AGUADO-TERRÓN – Paloma-del-Henar SÁNCHEZ-COBARRO: Smart advertising: innovación y disrupción tecnológica asociadas a la IA en el ecosistema publicitario. 80 Revista Latina de Comunicación Social, No. 80 (2022), https://doi.org/10.4185/10.4185/RLCS-2022-1693, 69–90.
Megjelent
2025-06-06
Hogyan kell idézni
Papp, J. T. (2025). Koltay András: Sajtószabadság. Egy közös európai eszme szabályozása: Budapest, ORAC, 2024, ISBN 978-963-258-639-7, 360 oldal. In Medias Res, 14(1), 202–207. https://doi.org/10.59851/imr.14.1.13
Folyóirat szám
Rovat
Könyvismertetés
License
Copyright (c) 2025 Papp János Tamás

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.