Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Aktuális lapszám
Archívum
Rólunk
Folyóiratunkról
Előfizetés nyomtatott lapszámokra
Szerkesztőség
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Kéziratbeküldés
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 10: In Medias Res 2021/1
Évf. 10: In Medias Res 2021/1
Megjelent:
2021-07-22
Konferencia-előadások
„Játék az élet” – videójátékok a társadalomban és a tudományban
Bevezető a konferencia előadásai alapján készült tanulmányokhoz
Sorbán Kinga
1–2
PDF
HTML
A videójátékok vallási vonatkozásai: tartalmak, hatások, egyházi reakciók
Andok Mónika
3–12
PDF
HTML
Gaming és nyelvészet: a videójátékok nyelvi környezetének vizsgálata
Balogh Andrea
13–26
PDF
HTML
Az identitás és a társas normák szerepe a videójáték-felhasználók motivációinak hátterében
Győri Tamás, Jagodics Balázs
27–38. oldal
PDF
HTML
Videójátékok, szimulációk és a tapasztalati tanulás kapcsolata
Avagy lehetséges Minecraftot játszva tanulni?
Hartyándi Mátyás
39–55
PDF
HTML
Játékfüggőség
Gyermekvédelmi szempontok az addiktív elemeket tartalmazó videójátékok szabályozásához
Nagy Krisztina
56–70
PDF
HTML
A játék joga
A videójáték-ipar közvetítő szolgáltatóival összefüggő jogi dilemmák az Európai Unióban
Sorbán Kinga
71–89
PDF
HTML
Tanulmányok
Az internet-hozzáférés korlátozásának gyakorlata az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt
Gosztonyi Gergely
91–101
PDF
PDF
Szerzői jogi „user-szabadságok” a globális tartalommegosztó platformokon
Lábody Péter
102–127
PDF
HTML
Mephisto hamarosan ötvenéves
Az alkotás és a véleménynyilvánítás szabadságának szerzői és személyiségi jogi ütközéspontjai
Sápi Edit, Halász Csenge
128–141
PDF
HTML
Fórum
A közösségi oldalak algoritmusának véleménybefolyásoló ereje
Fókuszban egy közép-kelet-európai kutatás eredményei
Szikora Tamás
143–154
PDF
HTML
Kriminológiai elméletek és informatikai bűnözés
Varga Árpád
155–196
PDF
HTML
KÉZIRATBEADÁS
KÉZIRATBEADÁS
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak